درباره وبلاگ


فرقه ما با سایت هایی که ازشون کپی میکنیم اینکه شما میتونین تمامه چیز هایی که میخاین بدونه مطالبه اضافه پیدا کنین و دانلود کنید شما میتونین از منویی سمته چپ از قسمته موضوعات مطلبه را پیدا کنید .با تشکر فرهنگ مدیر سایت .
موضوعات
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 175
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 515
بازدید کل : 50436
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس

DOWNLOAD GAME-DGA
DOWNLOAD ALL GAME HERE

 دانلود بازی شاهزاده فارسی 3 برای کامپیوتر - Prince Of Persia 3

نسخه سوم بازی یکی از زیباترین بازی های رایانه ای به شمار می رود.انصافا شاهزاده ایرانی 3 صحنه هایی را با خود به همراه دارد که من به شخصه در بازی نظیر آن ندیده ام.این بازی محصول سال 2005 است و در آن زمان یکی از بهترین و زیباترین بازی های همان سال شناخته شد و توانست جوایز متعددی را از آن خود کند. بازی از هر لحاظ پیشرفت قابل توجهی داشته نظیر گرافیک بسیار عالی کار شده و واقعا صحنه های بکری را برای شما به وجود خواهد آورد.محیط بازی را شاید بتوان گفت بهترین رکن بازی محسوب  می شود به این دلیل که شهر بابل مکانی است که بازی در آن اتفاق می افتد و شما به طور کامل با جزییات شهر و عظمت ایران باستان آشنا خواهید شد. شما در بازی یک همراه هم خواهید داشت که در ادامه بازی به شما اضافه می شود و کمک های موثری را ایفا می کند.امکانات بازی بسیار زیاد است نظیر فنون جنگی که هرچه جلوتر میروید بیشتر فنون را فرا خواهید گرفت که تعداد آن ها از انگشتان دست هم فراتر می رود. این بازی ماجرایی هم اکنون از ادامه مطلب سایت پاتوق یوآماده دریافت است.



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی کامپیوتر کم حجم و بسیار مهیج تارزان Tarzan PC Game

 

 

Disney نام شرکت سازنده کارتون بسیار زیبای تارزان می باشد که این کارتون خاطرات زیادی را برای اکثر افراد زنده می کند. این کارتون بسیار زیبا و پربیننده و خاطره انگیز که شخصیت بسیار محبوب و جذابی به نام تارزان داشت همواره در یاد علاقمندان به این کارتون باقی است. شرکت Disney که سازنده این مجموعه کارتون زیبا می باشد ، این بار بازی این کارتون زیبا را منتشر کرده که با همان سبک جذاب و دیدنی و پر هیجان تارزان می باشد. با تجربه این بازی دچار تب جنگل می شوید، از ویژگی های این بازی گرافیک با وضوح بالای سه بعدی آن است. برای اولین بار یک کاراکترانیمیشنی دوبعدی دیزنی به صورت یک کارکتر سه بعدی برای بازی با استفاده ازسی دی رام تغییر شکل پیدا می نماید. کاراکترهایی که در این بازی از فیلم حضور دارند ، می توان تارزان کوچک، تارزان بالغ ، جین، ترک، و Tantor را نام برد. با بیش از دو جین حرکت های عالی، تارزان می تواند به سرعت بدود، بپرد، از درخت ها بالا رود،شنا نماید، با یک نیزه به نبرد بپردازد، برروی یک پرنده سوار شود، برروی پشت فیلها د میان جنگل سروصدا کند، برروی درختان بید بچرخد، وبرروی درختان به گشت وگذار بپردازد. صداهای شگرف جنگل باعث می شوند تا جوی از ماجراجویی در هنگامی که در جنگل مشغول کشف چیزهای جدید هستید ، ایجاد نماید که البته این صداها از فیلم گرفته شده اند.

 

برخی از ویژگی های این بازی زیبا :

  • - تجربه و لذت انجام حرکات با شخصیت جذاب تارزان
  • - پیشرفت و موفقیت در بازی به صورت مرحله ای
  • - مشاهده داستان هایی مانند کارتون تارزان در جنگل
  • - نسخه بدون نیاز به نصب و پرتابل
  • - حجم مناسب به نسبت بازی های مشابه
  • - قابلیت اجرا بر کلیه سیستم ها
  • - سبک جذاب و هیجان انگیز بازی
  • - گرافیک و محیط بسیار جذاب بازی

 



ادامه مطلب ...


 

Blocks That Matter یک بازی پازل/پلتفرمر است که در آن یک ربات کوچک به زیر زمین سفر میکند تا خالق خود را که توسط شخصی ربوده شده را نجات بدهد.این ربات کوچک قادر است بلوک ها را مته بزند،آنها را جمع آوری و در فرمی دیگر قرار دهد.



ادامه مطلب ...


 Infamous2 cover small دانلود بازی Infamous 2 برای PS3

 

منبع :downloadha

همانند بسیاری از استودیوهای Sony، استودیوی Sucker Punch هم در این نسل تصمیم گرفت که بجای بازی های پلتفرمر، بیشتر روی اکشن جدی کار کند. نتیجه کار این استودیو، بازی زیبای inFamous بود که در فضای Open-World اتفاق می افتد. پس از حوادث نسخه قبل، Sucker Punch اینبار خیلی مجهزتر inFamous 2 را عرضه کرده است.

پس از این که کول مکگراث (Cole McGrath) در نسخه قبل موفق به کشتن کسلر (Kessler) شد، سر و کله یک هیولای بزرگ پیدا می شود که قدرت او بسیار بیشتر از کول است. این هیولا Empire City را نابود می کند و حال کول با یک مأمور NSA به نام لوسی کو (Lucy Kuo) آشنا می شود که در حقیقت یکی از دوستان جان وایت (John White) از نسخه قبل است. کو به کول پیشنهاد می کند که به شهر New Marais بیاید، چون جهت حرکت هیولا بزرگ از Empire City به سمت این شهر است. حال داستان بازی در شهر New Marais اتفاق می افتد، جایی که باید کول تمام تلاش خود را بکند تا طی چند روز آینده که هیولا به این منطقه می رسد، خود را قدرتمند کند و با کمک افراد خاصی مثل دکتر ولف (Dr. Wolfe) که در حقیقت Ray Sphere را با کسلر ساخته، جلوی هیولا را بگیرند. اما ماجرا به این سادگی ها هم نیست.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه مخصوص کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 3.55 & CFW 3.41|

 اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی:

قابلیت اجرا بر روی هارد اکسترنال: دارد

قابلیت اجرا بر روی هارد اینترنال: دارد

قابلیت اجرای بر روی CFW 3.41 : دارد

قابلیت اجرا بر روی CFW 3.55 : دارد

 



ادامه مطلب ...


wwe allstars cover small دانلود بازی WWE All Stars برای PS3

 

منبع :downloadha

سری بازیهای WWE کمپانی THQ حدود یک دهه که هر ساله به انتشار میرسند. گاهی شاهد دو یا چند عنوان طی یک سال بوده ایم.طی چند سال اخیر,آفت تکراری شدن به جان این عنوان افتاده و در کنار عقب ماندگی های آن از نظر فنی,جذابیت سابق کمرنگ کرده اند.WWE All Stars خود را به عنوان اثری جانبی معرفی می کند که قرار است طرفداران پروپا قرص را راضی کند,حال اینکهWWE AS بهترین عنوان چند سال اخیر برای دعوت دیگرا به دنیای کشتی کچ است.بهتر است هرچه خاطره از Smackdown vs Raw 2011دارید را دور بزنید.WWE AS از نظر گرافیک و انیمیشن و گیم پلی یک سروگردن بالاتر است.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه مخصوص کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 3.55 & CFW 3.41|

 



ادامه مطلب ...


 Earth Defence cover small دانلود بازی Earth Defense Force: Insect Armageddon برای PS3

 

 

Earth Defense Force: Insect Armageddon یک بازی سوم شخص تیراندازی می باشد که توسط کمپانی Vicious Cycle Software ساخته شده است و برای کنسول های PS3 و XBOX360 عرضه می شود. ماجرای این بازی مربوط به سال ۲۰۱۷ می باشد که حشرات خطرناک و کشنده ای به سمت زمین می آیند و شما باید با آن ها مقابله نمایید. شما در این بازی نقش "رعد آلفا" را دارید ، کسی که در برابر موج عظیمی از حشرات و روبات های دشمن به جنگ می پردازد. حشرات کشنده در شهر دترویت حضور دارند و تنها کسی که می تواند جلودار این حشرات باشد ، گروه دفاعی زمین یا همان EDF می باشند. گرافیک بازی به مقدار بسیار زیادی بهبود پیدا کرده ولی هنوز هم اثراتی از بازی های تیراندازی قدیمی در این بازی دیده می شود. کنترل وسایل نقلیه اصلاح شده است و تانک ها و وسایل جنگی عظیم نیز دست خوش تغییراتی شده اند. به طور کلی ، این نسخه از بازی ، از نسخه های پیشین بسیار حرفه ای تر ساخته شده و عیب های زیادی از بازی برطرف شده است. شما از هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه مخصوص کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 3.55 & CFW 3.41|

اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی:

قابلیت اجرا بر روی هارد اکسترنال: دارد

قابلیت اجرا بر روی هارد اینترنال: دارد

قابلیت اجرای بر روی CFW 3.41 : دارد

قابلیت اجرا بر روی CFW 3.55 : دارد

 

 



ادامه مطلب ...


 

 

منبع :androidha

مورد نیاز : برای تمام نسخه های آندروید، با پشتیبانی از App2SD

شبیه ساز بی نظیر فوتبال حرفه ای ، هم اکنون بر روی آندروید شما

با PES 2011 در دنیای فوتبال غرق شوید .

ویژگی ها :

- شبیه سازی بی نظیر

- گیم پلی باور نکردنی

- تاکتیک های جدید

- هوش مصنویی پیشرفته

- دارای تمام تیمهای اروپایی

- گرافیک خیره کننده

- تکنیک های واقعی و زیبا

- استادویم ها و زمین های واقعی

- مسابقات جذاب و دیدنی

-و…                                                          



ادامه مطلب ...


 

منبع :androidha

 

مورد نیاز : آندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

با سرعت دیوانه وار ، در ترافیکی که همه ماشین ها ایستاده اند ، به سرعت از بین ماشین ها عبور کرده و به مقصد برسید .

اما آیا به همین سادگی است ؟

رانندگان بی دقتی نیز وجود دارند که اگر به آنها توجه نکنید شما را روی زمین پهن میکنند . پلیس همواره در کمین متخلفان است .

ویژگی ها:

-گیم پلی اعتاید آور

-کنترل ساده و راحت موتور

-سه بعدی با گرافیک بالا

-و…

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


 

منبع androidha

 

بازی Deer Hunter Challenge HD v1.4.3

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر به دنبال هیجان هستید ،  این بازی را از دست ندهید. این بازی که کاملا حرفه ای طراحی شده است زاجع به شکار  در فصل های آزاد است که هیچ وقت فراموشش نخواهید کرد.

امکانات :

- کسب کردن تجربه برای پیشرفت در تیراندازی

- محل های شکار مختلف در محیطهای حیات وحش

- اسلحه های فراوان مانند ریفل ، شاتگان و …

- مینی گیم های اضافی و مراحل امتیازی

- و …

 



ادامه مطلب ...


منبع :androidha

 بازی بولینگ سرعتی  Downhill Bowling 2 v1.2

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

هر کسی می توانید در یک خط مستقیم توپ بولینگ را پرتاب کند. اما این یک بولینگ ساده روی چوب صاف و پولیش شده نیست ! برای سبک دیگر از بولینگ با موانع فراوان آماده باشید. این بازی بولینگ اکشن دارای بمب ها ، سکه ها و امکانات افزایش سرعت فراوان می باشد. گرافیک و کنترل آن به خوبی طراحی شده اند و گیم پلی بازی بسیار روان است.

 



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
 
 
 
تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما