درباره وبلاگ


فرقه ما با سایت هایی که ازشون کپی میکنیم اینکه شما میتونین تمامه چیز هایی که میخاین بدونه مطالبه اضافه پیدا کنین و دانلود کنید شما میتونین از منویی سمته چپ از قسمته موضوعات مطلبه را پیدا کنید .با تشکر فرهنگ مدیر سایت .
موضوعات
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 120
بازدید دیروز : 215
بازدید هفته : 442
بازدید ماه : 438
بازدید کل : 50359
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس

DOWNLOAD GAME-DGA
DOWNLOAD ALL GAME HERE

 ازی Asphalt 6: Adrenaline HD 1.1.6 آسفالت 6: آدرنالین - سیمبین و آیفون + جاوا

 

نسخه 6 از سری بازی های آسفالت که Adrenaline نام دارد. این بازی فوق العاده با کیفیت و گرافیک خوب خود توانسته گوی سبقت را از بازی های اتومبیل رانی دیگر بگیرد. 
ویژگی های بازی:
- بازی در شهرهایی همچون: توکیو، لس آنجلس، باهاما و ...
- 42 مدل اتومبیل از بهترین و بزرگترین تولید کنندگان اتومبیل جهان همچون: فراری، لامبورگینی، استون مارتین و ...
- قابلیت بازی به صورت چند نفره (شبکه) - بیش از 6 بازیکن
- 12 ترک از لس آنجلس و توکیو و .. با گرافیک HD
- دارای 11 لیگ مختلف و 55 رویداد
- و ...
از مهمترین ویژگی این بازی می توان به تعداد شگفت انگیز گزینه های تنظیمات برای شخصی سازی اتومبیل اشاره کرد.

تغییرات: 23/6/90
نسخه جاوا در سایز های مختلف اضافه شد.

Symbian & iOS & Java 

سایز های ارائه شده : 176x208, 240x320, 240x400, 320x240, 360x640 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


 Batman arkham city cover small دانلود بازی Batman Arkham City برای XBOX360

منبع:downloadha

یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: "پس کی رئیس میاد؟" دیگری جواب می دهد: "به زودی" اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است.

|نسخه نهایی COMPLEX بازی به صورت Region Free با فرمت ISO|



ادامه مطلب ...


 Deadline Zero بازی بسیار زیبای Deadline Zero: Seek and Destroy برای آیفون و آیپد

منبع:downloadha

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا و محبوب Deadline Zero: Seek and Destroy مخصوص آیفون و آی پد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم.در بازی اکشن Deadline Zero تروریست ها به یک راکتور هسته ای دست پیدا کرده اند و به آلودگی محیط زیست منجر شده است. آلودگی رسوبات سمی مردم را به زامبی تبدیل کرده و ماموریت شما وارد شدن به این منطقه آلوده و مبارزه با خطرات و تهدیدات دشمن است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 



ادامه مطلب ...


 Driver San Francisco بازی بسیار زیبا و دیدنی Driver: San Francisco جاوا

منبع:downloadha

بازی جدید و جذاب Driver San Francisco را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.



ادامه مطلب ...


 

 FIFA Soccer 12 نام نسخه جدیدی از بازی پرطرفدار فوتبال می باشد که هر سالهhttp://p30world.com/p30images/2/1390/7.7/fifa-box.jpg توسط کمپانی محبوب Electronic Arts منتشر می شود. این بازی را می توان رقیب سر سخت بازی PES معرفی نمود که هر ساله نسخه جدیدی منتشر می کند که در چند سال اخیر بازی فیفا نسبت به PES موفق تر بوده چون هر سال دست به تغییرات گوناگونی در بازی می زند که باعث جذاب تر شدن بازی می شود. بار دیگر در این ویرایش تغییراتی صورت گرفته که می توان به تغییر موتور فیزیکی و بهبود در هوش مصنوعی بازی اشاره نمود.در چند نسخه گذشته سری بازی های FIFA شاهد کنترل خوبی بودیم، اما در این شماره بازیکنان واقعاً حس کنترل کردن توپ و حرکت با آن را احساس خواهند کرد. گرافیک و مدل سازی بازی نیز دست خود تغییراتی بوده که با کمی دقت متوجه این موضوع خواهید شد. این بازی بروی پلتفرم هایXbox 360, Playstation 3, Nintendo Wii, PSP,DS و PC منتشر شده است.
منبع:p30world


ادامه مطلب ...


 Silent Evil: Kate's Rescue یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد. Kate به طور مرموز و مشکوکی گم شده است. شخصیت اصلی این بازی باید با استفاده از هوش خود و حل معماها در این بازی دوست خود را نجات دهد. بازی دارای گرافیک بسیار زیبایی می باشد. امیدواریم بازی Silent Evil: Kate's Rescue مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Silent Evil Kates Rescue دانلود بازی ماجرایی Silent Evil: Kates Rescue برای PC

 

 

منبع:downloadha



ادامه مطلب ...


 Fim Motor pack بازی دلهره آور مسابقات حرفه ای موتورسواری FIM Speedway Grand Prix 4

منبع:downloadha

 

بازی های ورزشی به خصوص سبک Racing و موتورسواری طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند وبه جرآت می توان گفت سالیانه چندین بازی  از کمپانی های مختلف و در سبک های متفاوت ارائه می شود. بازی موتورسواری در جاده های سریع السیر جهان یا FIM Speedway Grand Prix 4 عنوان بازی جدیدی از کمپانی Techland Sp و Excalibur Publishing می باشد، که بی شک یکی از بهترین های این سال در سبک Racing-Motorcycles نامگذاری می شود. در نسخه های قبلی که محبوبیت چندانی نیز نداشت شاهد برخی نواقصات در بخش گیم پلی، گرافیک و … بودیم که با ارائه این نسخه از جانب کمپانی سازنده تمامی این نواقصات بازبینی شده و قدرت بازی افزایش یافته است. فصل های جدیدی از مسابقات، جاده های متفاوت و حرفه ای مخصوص مسابقات با طراحی های زیبا و پیست های مخصوص برگزاری مسابقات از جمله نقاط بازبینی شده می باشند. یکی از امکانات جالب این بازی که نباید ناگفته بماند، امکان خرید قطعات و ارتقاء موتور در بازی و پس از مراحل تعیین شده است، در صورت نیاز می توانید موتور خود را تعویض کرده و از بین چندین مدل از انواع موتورها یکی را انتخاب و پا به دنیای مسابقات بگذارید. تأثیرات آب و هوایی نیز در طول مسیر مسابقه باعث لغزندگی، ایجاد موانع و … خواهد شد و این نشانگر واقعیت بینی در طراحی بازی می باشد. آماده هیجان و سرعت دیوانه وار باشید !  هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از سایت بزرگ دانلودها دریافت نمائید.

 

|نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 



ادامه مطلب ...


 

دانلود بازی PES 2012 برای XBOX360

pes 2012 xbox cover small دانلود بازی PES 2012 برای XBOX360

منبع:downloadha

 

آنچه در مورد این بازی از مدت های قبل صحبت شده مواردی بوده که نشان می دهد هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه ۲۰۱۱ با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملا بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control خواهد توانست همزمان دو بازیکن را کنترل کند. بازیکی که صاحب توپ است و بازیکی که کاربر می خواهد به او پاس دهد.
مدافعان و دروازه بان به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت کرده و اند حرکات آن ها در هنگام دفاع کاملا نزدیک به واقعیت است ؛ قابلیت هایی هم نظیر قرار گیری کاربر جای بازیکن ، مربی و همچنین رئیس باشگاه به این نسخه از بازی اضافه شده است. لایسنس لیگ های معتبر اروپایی که در نسخه قبلی هم خریداری شده بود در این نسخه هم امکان اجرا خواهند داشت. گرافیک بازی هم نسبت به قبل تقریبا تفاوت چندانی نکرده اما حرکات بازیکنان ، چهره ها ، ورزشگاه ها ، تصویر برداری ها و نکات ریز دیگر در PES 2012 کمی جذاب تر شده است. در مورد بازیکنان سعی شده حرکات آن ها تطابق زیادی با حرکاتی که به صورت واقعی در مسابقات انجام می دهند داشته باشد و البته به نظر می رسد Konami در این امر بسیار موفق هم عمل کرده است. حالت تمرین به طور کامل متحول شده و با بهبود چشم گیری رو به رو شده است. در تمرینات کاربر خواهد توانست به دستوراتی که خود بازی به وی می دهد تمامی تکنیک های حمله ، دفاع ، دریبل و … را فرا بگیرد.

|بازی به صورت PAL و دارای زبان کاملا انگلیسی می باشد|

 

 



ادامه مطلب ...


 دانلود بازي تکه کردن میوه ها Fruit Ninja - جاوادانلود بازي تکه کردن میوه ها Fruit Ninja - جاوا

منبع :asanmob

بازي جذاب تکه کردن میوه ها Fruit Ninja كه به تازگي در سال 2011 ارائه شده است. داراي گرافيكي بسيار بالا با صدا گذاري فوق العاده نسبت به نسخه هاي قبلي اين بازي ميباشد. اين بازي تحت فرمت جاوا براي گوشي هاي موبايل ارائه شده و بر روي تمامي گوشي هاي با رزولوشن 128x160 , 176x220 , 240x320 موبايل قابل اجرا مي باشد. و هم اكنون شما ميتوانيد از سايت آسان موب دريافت نماييد.



ادامه مطلب ...


 دانلود بازي بامزه خوک های جهنمی Pigs Of Doom - جاوادانلود بازي بامزه خوک های جهنمی Pigs Of Doom - جاوا

منبع :asandownload

بازي جذاب و بامزه خوک های جهنمی Pigs Of Doom  كه به تازگي توسط كمپاني HandyGames GmbH در سال 2011 ارائه شده است. داراي گرافيكي بسيار بالا با صدا گذاري فوق العاده نسبت به نسخه هاي قبلي اين بازي ميباشد. اين بازي تحت فرمت جاوا براي گوشي هاي موبايل ارائه شده و بر روي تمامي گوشي هاي موبايل قابل اجرا مي باشد. و هم اكنون شما ميتوانيد از سايت آسان موب دريافت نماييد.



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی

منبع :p30day

بازی کشتن زامبی ها مخصوص سیمبیان و آیفون Dalton The Awesome V1.06

Dalton The Awesome یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های زامبی است. در این بازی شما وارد یک شهر می شوید که سرتاسر آن را زامبی ها پوشانده اند. در این شهر تمام مردم بیمار شده اند و به هیچ چیز و هیچ کس رحم نخواهند کرد. در این بازیشما وظیف دارید برای نجات خود و دیگر افرادی که هنوز زامبی ها نتوانسته اند آنها را بیمار و یا بکشند با زامبی ها مقابله کنید. در اینبازی زامبی ها از هر راهی برای کشتن شما استفاده می کنند و در هر قسمتی از زمین و آسمان ممکن است وجود داشته باشند. زامبی از روی زمین به سمت شما حمله ور شده و یا از ساختمان های بلند خودشان را بر روی شما پرتاب می کنند. شما باید با دقت و سرعت عمل بالای خود از این حوادث دوری کنید. در طی بازی شما پرش های بسیار بلند با استفاده از اسکیت , موتور و... انجام می دهید و سلاح های مختلفی مانند اره برقی و تفنگ های خیلی قوی بدست می آورید و با استفاده از این سلاح و تجهیزات می  توانید دشمن را از پا در آورید. این بازی قابل اجرا  برروی گوشی های دارای سیستم عامل سيمبيان سري 60  ورژن 5 و  ورژن 3 و سيمبيان 3 و برروی گوشی های دارای سیستم عامل Ios 3 و بالاتر مانند Ipad, Ipod, Iphone می باشد.




ادامه مطلب ...


 بازی آیفون

منبع:p30day

دانلود مجموعه 13 بازی جدید و فوق العاده برای گوشی های آیفون

امروز با مجموعه 13 بازی جدید و فوق العاده برای گوشی های آیفون در خدمت شما دوستان هستیم ، این مجموعه بی نظیر دارایبازی های پرطرفدار و بسیار جذاب می باشد و به تمام دارندگان گوشی های آیفون پیشنهاد می کنیم که این مجموعه را دست ندهند ، لیست بازی ها در ادامه مطلب آمده است

 

لیست بازی ها به شرح زیر است :

 

Assassin's Creed II Discovery 1.0
Avatar 1.0.6
Hero Of Sparta 1.01
Ice Road Truckers 1.2
KungFuPanda2 Game-v1.0.02-TemkaK
NOVA 1.1.0
Quake 3 FULL 1.1
Resident Evil 4 1.0
Silent-Hill 1.0
Spore_Creaturesv1.0.0
Terminator 1.0.4
The Sims 3
Thor_1.0.2



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی Asphalt 5

منبع:p30day

Asphalt 5 یکی از بهترین بازی های فوق العاده جذاب و هیجان انگیز است که در آن شما نهایت سرعت و هیجان را تجربه خواهید کرد ، این بازی در بسیاری از فرمت های گوشی منتشر شده و حالا کاربران گوشی های آیفون نیز می توانند از این بازی زیبا لذت ببرند ، گرافیک و گیم پلی بازی فوق العاده بالا بوده و همچنین صداگذاری آن نیز بسیار حرفه ای می باشد ، این بازی زیبا را می توانید برای گوشی های آیفون از سایت پی سی دی دانلود نمایید. 



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی فیفا

منبع :p30day

FIFA 12 یکی ازپرطرفدارترین بازی های فوتبال است که نسخه مخصوص کامپیوتر آن چند روز پیش در سایت قرار گرفت. حال این بازی را می توانید برای آیفون دانلود کنید. این بازی دارای گیم پلی کاملا حرفه ای و خارق العاده  می باشد و لذت واقعی فوتبال را برای شما به ارمغان می آورد. زمانی که شما این بازی را انجام می دهید انگار که واقعا درون زمین وجود دارید و با توپ واقعی در زمین در حال بازیکردن هستید. در این نسخه از بازی تمامی حرکات بهینه شده اند. تمام دریبل های دقیق در این بازی کنترل کاملی بر روی توپ برای بازیکن حمله کننده ایجاد می کند و زمانی که تاکتیک دقاعی برقرار می شود جای گیری بازیکنان ، قطع کردن پاس ها و تمامی تکل ها بسیار هوشمندانه طراحی شده اند. علاوه بر تمام اینها بازیکنان کامپیوتر از هوش بازیکنان حرفه ای برخوردارند ، نسل جدید از هوش مصنوعی با کاربردی بالا که تنها در این بازی خواهید دید. جای گیری ، تکل و قطع پاس ها به شکلی کاملا واقع گرایانه و درست در زمان مناسب از ویژگی های این بازی است. تاکتیک و زمان بندی در این قسمت های بسیار ضروری هستند.



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی آیفون

 منبع:p30day

 

دانلود بازی پرطرفدار PES 2012 - Pro Evolution Soccer v1.0 برای آیفون

در راستای قرار گرفتن بازی PES 2012 - Pro Evolution Soccer مخصوص کامپیوتر در سایت پی سی دی. امروز تصمیم گرفتیم این نسخه را برای iPhone, iPod نیز جهت برای دانلود آماده کنیم. همه ی طرفداران بازی فوتبال با نام PES آشنا هستند. این بازی جز پرطرفدارترین و با کیفیت ترین بازی های فوتبال است و شما می توانید بصورت کاملا حرفه ای به بازی فوتبال بپردازید. در میان تیم های موجود تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به مسابقه با تیم های حریف بپردازید و یا بصورت تورنمنت با تیم های دیگر به رقابت بپردازید. بازیکن ها و تیم های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. بازیکن های محبوب از دیگر تیم ها خریداری کنید. تیم های خود را ارنج کنید. وارد استادیوم های حرفه ای و زیبا شوید و زوایای دوربین را تنظیم کنید و از طریق Wifi با دیگران مسابقه دهید و یا با هوش مصنوعی بازیمسابقه دهید و از آن لذت ببرید.


 

 



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی شاهزاده فارسی 3 برای کامپیوتر - Prince Of Persia 3

نسخه سوم بازی یکی از زیباترین بازی های رایانه ای به شمار می رود.انصافا شاهزاده ایرانی 3 صحنه هایی را با خود به همراه دارد که من به شخصه در بازی نظیر آن ندیده ام.این بازی محصول سال 2005 است و در آن زمان یکی از بهترین و زیباترین بازی های همان سال شناخته شد و توانست جوایز متعددی را از آن خود کند. بازی از هر لحاظ پیشرفت قابل توجهی داشته نظیر گرافیک بسیار عالی کار شده و واقعا صحنه های بکری را برای شما به وجود خواهد آورد.محیط بازی را شاید بتوان گفت بهترین رکن بازی محسوب  می شود به این دلیل که شهر بابل مکانی است که بازی در آن اتفاق می افتد و شما به طور کامل با جزییات شهر و عظمت ایران باستان آشنا خواهید شد. شما در بازی یک همراه هم خواهید داشت که در ادامه بازی به شما اضافه می شود و کمک های موثری را ایفا می کند.امکانات بازی بسیار زیاد است نظیر فنون جنگی که هرچه جلوتر میروید بیشتر فنون را فرا خواهید گرفت که تعداد آن ها از انگشتان دست هم فراتر می رود. این بازی ماجرایی هم اکنون از ادامه مطلب سایت پاتوق یوآماده دریافت است.



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی کامپیوتر کم حجم و بسیار مهیج تارزان Tarzan PC Game

 

 

Disney نام شرکت سازنده کارتون بسیار زیبای تارزان می باشد که این کارتون خاطرات زیادی را برای اکثر افراد زنده می کند. این کارتون بسیار زیبا و پربیننده و خاطره انگیز که شخصیت بسیار محبوب و جذابی به نام تارزان داشت همواره در یاد علاقمندان به این کارتون باقی است. شرکت Disney که سازنده این مجموعه کارتون زیبا می باشد ، این بار بازی این کارتون زیبا را منتشر کرده که با همان سبک جذاب و دیدنی و پر هیجان تارزان می باشد. با تجربه این بازی دچار تب جنگل می شوید، از ویژگی های این بازی گرافیک با وضوح بالای سه بعدی آن است. برای اولین بار یک کاراکترانیمیشنی دوبعدی دیزنی به صورت یک کارکتر سه بعدی برای بازی با استفاده ازسی دی رام تغییر شکل پیدا می نماید. کاراکترهایی که در این بازی از فیلم حضور دارند ، می توان تارزان کوچک، تارزان بالغ ، جین، ترک، و Tantor را نام برد. با بیش از دو جین حرکت های عالی، تارزان می تواند به سرعت بدود، بپرد، از درخت ها بالا رود،شنا نماید، با یک نیزه به نبرد بپردازد، برروی یک پرنده سوار شود، برروی پشت فیلها د میان جنگل سروصدا کند، برروی درختان بید بچرخد، وبرروی درختان به گشت وگذار بپردازد. صداهای شگرف جنگل باعث می شوند تا جوی از ماجراجویی در هنگامی که در جنگل مشغول کشف چیزهای جدید هستید ، ایجاد نماید که البته این صداها از فیلم گرفته شده اند.

 

برخی از ویژگی های این بازی زیبا :

  • - تجربه و لذت انجام حرکات با شخصیت جذاب تارزان
  • - پیشرفت و موفقیت در بازی به صورت مرحله ای
  • - مشاهده داستان هایی مانند کارتون تارزان در جنگل
  • - نسخه بدون نیاز به نصب و پرتابل
  • - حجم مناسب به نسبت بازی های مشابه
  • - قابلیت اجرا بر کلیه سیستم ها
  • - سبک جذاب و هیجان انگیز بازی
  • - گرافیک و محیط بسیار جذاب بازی

 



ادامه مطلب ...


 

Blocks That Matter یک بازی پازل/پلتفرمر است که در آن یک ربات کوچک به زیر زمین سفر میکند تا خالق خود را که توسط شخصی ربوده شده را نجات بدهد.این ربات کوچک قادر است بلوک ها را مته بزند،آنها را جمع آوری و در فرمی دیگر قرار دهد.



ادامه مطلب ...


 Infamous2 cover small دانلود بازی Infamous 2 برای PS3

 

منبع :downloadha

همانند بسیاری از استودیوهای Sony، استودیوی Sucker Punch هم در این نسل تصمیم گرفت که بجای بازی های پلتفرمر، بیشتر روی اکشن جدی کار کند. نتیجه کار این استودیو، بازی زیبای inFamous بود که در فضای Open-World اتفاق می افتد. پس از حوادث نسخه قبل، Sucker Punch اینبار خیلی مجهزتر inFamous 2 را عرضه کرده است.

پس از این که کول مکگراث (Cole McGrath) در نسخه قبل موفق به کشتن کسلر (Kessler) شد، سر و کله یک هیولای بزرگ پیدا می شود که قدرت او بسیار بیشتر از کول است. این هیولا Empire City را نابود می کند و حال کول با یک مأمور NSA به نام لوسی کو (Lucy Kuo) آشنا می شود که در حقیقت یکی از دوستان جان وایت (John White) از نسخه قبل است. کو به کول پیشنهاد می کند که به شهر New Marais بیاید، چون جهت حرکت هیولا بزرگ از Empire City به سمت این شهر است. حال داستان بازی در شهر New Marais اتفاق می افتد، جایی که باید کول تمام تلاش خود را بکند تا طی چند روز آینده که هیولا به این منطقه می رسد، خود را قدرتمند کند و با کمک افراد خاصی مثل دکتر ولف (Dr. Wolfe) که در حقیقت Ray Sphere را با کسلر ساخته، جلوی هیولا را بگیرند. اما ماجرا به این سادگی ها هم نیست.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه مخصوص کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 3.55 & CFW 3.41|

 اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی:

قابلیت اجرا بر روی هارد اکسترنال: دارد

قابلیت اجرا بر روی هارد اینترنال: دارد

قابلیت اجرای بر روی CFW 3.41 : دارد

قابلیت اجرا بر روی CFW 3.55 : دارد

 



ادامه مطلب ...


wwe allstars cover small دانلود بازی WWE All Stars برای PS3

 

منبع :downloadha

سری بازیهای WWE کمپانی THQ حدود یک دهه که هر ساله به انتشار میرسند. گاهی شاهد دو یا چند عنوان طی یک سال بوده ایم.طی چند سال اخیر,آفت تکراری شدن به جان این عنوان افتاده و در کنار عقب ماندگی های آن از نظر فنی,جذابیت سابق کمرنگ کرده اند.WWE All Stars خود را به عنوان اثری جانبی معرفی می کند که قرار است طرفداران پروپا قرص را راضی کند,حال اینکهWWE AS بهترین عنوان چند سال اخیر برای دعوت دیگرا به دنیای کشتی کچ است.بهتر است هرچه خاطره از Smackdown vs Raw 2011دارید را دور بزنید.WWE AS از نظر گرافیک و انیمیشن و گیم پلی یک سروگردن بالاتر است.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه مخصوص کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 3.55 & CFW 3.41|

 



ادامه مطلب ...


 Earth Defence cover small دانلود بازی Earth Defense Force: Insect Armageddon برای PS3

 

 

Earth Defense Force: Insect Armageddon یک بازی سوم شخص تیراندازی می باشد که توسط کمپانی Vicious Cycle Software ساخته شده است و برای کنسول های PS3 و XBOX360 عرضه می شود. ماجرای این بازی مربوط به سال ۲۰۱۷ می باشد که حشرات خطرناک و کشنده ای به سمت زمین می آیند و شما باید با آن ها مقابله نمایید. شما در این بازی نقش "رعد آلفا" را دارید ، کسی که در برابر موج عظیمی از حشرات و روبات های دشمن به جنگ می پردازد. حشرات کشنده در شهر دترویت حضور دارند و تنها کسی که می تواند جلودار این حشرات باشد ، گروه دفاعی زمین یا همان EDF می باشند. گرافیک بازی به مقدار بسیار زیادی بهبود پیدا کرده ولی هنوز هم اثراتی از بازی های تیراندازی قدیمی در این بازی دیده می شود. کنترل وسایل نقلیه اصلاح شده است و تانک ها و وسایل جنگی عظیم نیز دست خوش تغییراتی شده اند. به طور کلی ، این نسخه از بازی ، از نسخه های پیشین بسیار حرفه ای تر ساخته شده و عیب های زیادی از بازی برطرف شده است. شما از هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه مخصوص کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 3.55 & CFW 3.41|

اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی:

قابلیت اجرا بر روی هارد اکسترنال: دارد

قابلیت اجرا بر روی هارد اینترنال: دارد

قابلیت اجرای بر روی CFW 3.41 : دارد

قابلیت اجرا بر روی CFW 3.55 : دارد

 

 



ادامه مطلب ...


 

 

منبع :androidha

مورد نیاز : برای تمام نسخه های آندروید، با پشتیبانی از App2SD

شبیه ساز بی نظیر فوتبال حرفه ای ، هم اکنون بر روی آندروید شما

با PES 2011 در دنیای فوتبال غرق شوید .

ویژگی ها :

- شبیه سازی بی نظیر

- گیم پلی باور نکردنی

- تاکتیک های جدید

- هوش مصنویی پیشرفته

- دارای تمام تیمهای اروپایی

- گرافیک خیره کننده

- تکنیک های واقعی و زیبا

- استادویم ها و زمین های واقعی

- مسابقات جذاب و دیدنی

-و…                                                          



ادامه مطلب ...


 

منبع :androidha

 

مورد نیاز : آندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

با سرعت دیوانه وار ، در ترافیکی که همه ماشین ها ایستاده اند ، به سرعت از بین ماشین ها عبور کرده و به مقصد برسید .

اما آیا به همین سادگی است ؟

رانندگان بی دقتی نیز وجود دارند که اگر به آنها توجه نکنید شما را روی زمین پهن میکنند . پلیس همواره در کمین متخلفان است .

ویژگی ها:

-گیم پلی اعتاید آور

-کنترل ساده و راحت موتور

-سه بعدی با گرافیک بالا

-و…

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


 

منبع androidha

 

بازی Deer Hunter Challenge HD v1.4.3

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر به دنبال هیجان هستید ،  این بازی را از دست ندهید. این بازی که کاملا حرفه ای طراحی شده است زاجع به شکار  در فصل های آزاد است که هیچ وقت فراموشش نخواهید کرد.

امکانات :

- کسب کردن تجربه برای پیشرفت در تیراندازی

- محل های شکار مختلف در محیطهای حیات وحش

- اسلحه های فراوان مانند ریفل ، شاتگان و …

- مینی گیم های اضافی و مراحل امتیازی

- و …

 



ادامه مطلب ...


منبع :androidha

 بازی بولینگ سرعتی  Downhill Bowling 2 v1.2

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

هر کسی می توانید در یک خط مستقیم توپ بولینگ را پرتاب کند. اما این یک بولینگ ساده روی چوب صاف و پولیش شده نیست ! برای سبک دیگر از بولینگ با موانع فراوان آماده باشید. این بازی بولینگ اکشن دارای بمب ها ، سکه ها و امکانات افزایش سرعت فراوان می باشد. گرافیک و کنترل آن به خوبی طراحی شده اند و گیم پلی بازی بسیار روان است.

 



ادامه مطلب ...


 

منبع :androidha

 

بازی Super Stickman Golf v1.1

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

یک بازی فیزیکی و معمایی هم اکنون به صورت رایگان برای اندروید. این یک بازی معمولی نیست. ۲۸۰ پاله مختلف در این بازی گلف وجود دارد و شما باید با استفاده از توانایی و مهارت های خاص خود توپ های مختلفی مانند توپ یخی ، توپ نیترو و توپ چوبی را داخل آنها بیندازید.

- ۷ کلوپ

- ۲۸۰ چاله

- رده بندی جهانی

- گرافیک HD

و …

 



ادامه مطلب ...


جمعه 15 مهر 1390برچسب:, :: 18:29 ::  نويسنده : farhang ahmadi pur

 

 

منبع :androidha

بازی پارک ماشین  Car Park Challenge v1.1.3

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

شما در این بازی باید مهارت خود را در پراک ماشین در یک مکان معین نشان دهید. آیا فکر می کنید از مهارت کافی برخوردار هستید؟ پس با نصب این بازی خودتان راتست کنید.

امکانات :

- اطلاعات دقیق از تصادف های واقعی برای تعین مقدار تخریب

- ۱۰ مرحله زیبا

- افکت های صوتی واقع گرایانه

- یادگیری آسان و دشوار در استاد شدن

- انتخاب بین انواع اتومبیل های

- و …

 



ادامه مطلب ...


 دانلود بازي Bioshock براي ايكس باكس 360

 

نام : Bioshock                                                          

سازنده : كمپاني Irrational Games

ناشر : 2K Games

نوع بازی : اول شخص - اکشن - تخیلی

سال انتشار : 2007

 

 

 

دانلود Bioshock در ادامه مطلب  ...           

 

 



ادامه مطلب ...


 

برای دانلود بازي به ادامه ی متن بروید..........



ادامه مطلب ...


 دانلود رایگان بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Rio v1.2.2

این بازی از mihandownload کپی شده. 

 

نام بازی: Angry Birds Rio v1.2.2
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
سال انتشار: March 4, 2011
نوع  فایل : کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: EXE
ناشر: Rovio Mobile
حمایت توسط : Rovio Mobile
درجه بندی سنی : +3
قابلیت آنلاین:دارد

Angry Birds Rio جدیدترین نسخه از سری بازی های فوق العاده زیبای پرندگان خشمگین هست که در تاریخ 4 مارچ سال 2011 میلادی توسط کمپانی Angry Birds Rio ساخته و منتشر شد. پرندگان خشمگین (به انگلیسی: Angry Birds) یک بازی ویدیویی فکری، ساختهٔ راویو موبایل، که در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت چیلینگو برای پلی‌استیشن همراه و ویندوز منتشر شده‌است.در این بازی، بازیکنان چندین پرنده را به وسیله یک تیر کمان به سمت سازه‌هایی‌ پرتاب میکنند، با هدف اینکه خوک‌هایی‌ که درون آنها پناه گرفته اند را نابود کنند. این بازی در سال ۲۰۰۹ در اپل آی‌او‌اس منتشر شد. ۱۲ میلیون کپی از این بازی از اپ استور خریداری شده است. Angry Birds Rio v1.2.2 نسخه ای دیگر از سری بازی های پرندگان خشمگین میباشد که در طی آن پرندگان خشمگین دستگیر و در قفس زندانی شده اند و از راهی به ریو منتقل شده اند.آنها دوستان جدید خود را ملاقات می کنند و با همکاری یکدیگر در پی فرار از یک انبار متروکه به جنگل سبز میباشند.
دانلود رایگان بازی Angry Birds Rio v1.2.2 به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


 دانلود رایگان بازی Hard Reset

 

این بازی از mihandownload کپی شده. 

.| دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود |•.

نام بازی: Hard Reset
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / 3D / 1st Person
سال انتشار:2011 
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng/Ger/Pol/Rus
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Flying Wild Hog
حمایت توسط : Flying Wild Hog
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

نسخه نخست ، تست شده همراه با کرک سالم بازی Hard Reset هم اکنون  آماده دریافت هست.این بازی در سال 2011 میلادی توسط کمپانی Flying Wild Hog ساخته و منتشر شد.ترکیبی خیره کننده از انوانع ژانر ها را در این بازی شاهد باشید.داستان فوق العاده جذاب گیمر را تا انتهای بازی همراهی میکند.داستان از آنجا شروع می شود که پیشرفت به سزای تکنولوژی ، آدمی را وسوسه ی قدرت نموده و سرانجامی تلخ را سبب میشود.تکنولوژی ای که عامل ایجاد ماشین ها و دستگاه هایی شده است که در این بازی رو در روی خالق آن ، یعنی انسان ایستاده و قصد نابودی آن را میکند. البته این نکته را نیر باید در نظر بگیریم چنین داستانی یک داستان تکراری ِ موفق هست نه چیزی بیشتر ! بار ها چنین داستانی در بازی های دیگری دیده شده است .شاید موفقیت آن بازی های عاملی برای جذب سازندگان به این نوع از بازی های شده است. گیمر وظیفه ی کنترل کرکتر اصلی بازی به نام CLN-16 را دارد. وی یکی از ماموران امنیتی و مخفی هست که در هنگام گشتزنی در شهر ، شاهد صحنه ای مشکوک میشود. این صحنه چیزی نیست جز قتل عام عده ی بسیار زیادی از مردم بی گناه توسط ربات ها و سازه های بشری !...

 



ادامه مطلب ...


 


دانلود رایگان بازی Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad

 

این بازی از mihandownload کپی شده. 

.| دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود |•.

 

نام بازی: Red Orchestra 2 - Heroes of Stalingrad
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / 3D / 1st Person
سال انتشار: 13 September 2011 
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Tripwire Interactive
حمایت توسط : Tripwire Interactive
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Red Orchestra 2 - Heroes of Stalingrad یکی از جدیدترین بازی های تازه منتشر شده هست که در تاریخ 13 سپتامبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی نام آشنای Tripwire Interactive منتشر و توسط استودیوی 1C Company با پشتیبانی Tripwire Interactive ساخته و حمایت شد.بازی Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad حول محور جنگ های جهانی 2 میباشد. Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad عنوانی موفق در ژانر شوتر چند نفره بر اساس تاکتیک های جنگ های جهانی هست.موتور گرافیکی بازی همان طور که میشود حدس زد Unreal Engine 3 هست . در این بازی ویژگی های مبتکرانه و کارآمد رئالیسم همراه با تجربه ی بی نظیر تیراندازی تاکتیک های بی نظیری  را ارائه میدهد. Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad تمامی تمرکز خود را بر نبرد نبرد استالین و نبرد های اطراف آن گذاشته است. طرفین درگیر در این جنگ آلمان و روس هیت که تاریخ آغاز این جنگ از جولای 1942 تا فوریه 1943 رخ می دهد/حکومت استالین آثار ماندگار بسیاری داشت که تا پایان دولت شوروی در آن باقی ماندند گرچه مائوئیست‌ها، خوجه ئیست‌ها، آنتی رویزیونیست‌ها و بسیاری دیگر او را آخرین رهبر سوسیالیست واقعی در تاریخ اتحاد شوروی می‌دانند و عروج خروشچف و استالین زدایی پس از استالین را «رویزیونیسم» می‌خوانند. استالین مدعی بود که سیاست‌هایش بر مارکسیسم-لنینیسم بنا شده‌اند اما اکنون نظام اقتصادی و سیاسی او را بیشتر استالینیسم می‌خوانند. (گرچه بعضی از طرفداران استالین با این عنوان مخالفند)....
دانلود رایگان بازی Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....




ادامه مطلب ...


 حتما شما هم نام سوپر ماریو را شنیده اید، شخصیت دوست داشتنی بازی های کلاسیک و قدیمی… هم اکنون می توانید نسخه جدید این بازی بسیار زیبا را که دارای حجم بسیار مناسبی می باشد را از وب سایت دانلودها دریافت نمایید. این بازی مخصوص ویندوز می باشد.

 

Super Mario the Dark Dungeon بازی فوق العاده زیبای Super Mario the Dark Dungeon 1.0

 

این بازی کپی شده از downloadha .



ادامه مطلب ...


 Angry Birds بی شک موفق ترین و پرفروشترین بازی موبایل های هوشمند سال ۲۰۱۰ میلادی می باشد که دارای ۱۹۵ مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است. امروز ، نسخه جدید این بازی یعنی Angry Birds v1.5.2 عرضه شده است. این نسخه از بازی تغییراتی در آن ایجاد شده و بسیاری از مشکلات بازی برطرف شده است. شما می توانید این نسخه از بازی را برای کامپیوتر به همراه کرک تست شده و سالم از هم اکنون از وبسایت دانلودها به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 angry دانلود بازی Angry Birds v1.5.2 برای PC

این بازیکپی شده از downloadha .

 



ادامه مطلب ...


 در این بازی می توانید به جای یک کشاورز قرار بگیرید و تجربه های کشاورزی را بدست آورید! در این بازی محصول های زراعی را میکارید و پس از رشدشان، آن ها را برای بدست آوردن سود می فروشید. با یک کلیک می توانید خاک حفر کنید، محصولات خود را بکارید و میوه هایی که برای رشد آنها زحمت کشیده اید را برداشت کنید. پس از این، کار شما افزایش یافته چرا که نیازهای مردم افزایش می یابد. شما می بایست دامنه تولیدات خود را بیشتر کرده و مواد غذایی بیشتری چون پنیر، بستنی، کیک و … را به مغازه ها بفروشید. این بازی قابل حمل بوده و تنها با یک کلیک اجرا شده و نیاز به هیچگونه نصبی ندارد.

 

Virtual Farm 2 تجربه مزرعه داری و کشاورزی با بازی بسیار زیبای Virtual Farm 2

 این بازی کپی شده از downloadha .

 



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی  جدید Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters

این بازی از mihandownload کپی شده. 

نام بازی: Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters
پلتفورم : pc
ژانر: Sport (Golf) / 3D
سال انتشار: September 6, 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : Electronic Arts
درجه بندی سنی : E
قابلیت آنلاین:دارد

بار دیگر شاهد عنوان جدید از کمپانی نام آشنای الکترونیک آرتز هستیم.نام این عنوان بازی فوق العاده زیبای Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters هست . بازی در تاریه 6 سپتامبر سال 2011 میلادی منتشر شد . همان طور که از اسم بازی واضح هست ،بازی بر محوریت ورزش زیبای گلف و لیگ های برتر آن می چرخد.برای اولین بار در بازی Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters گیمر موفق به ایجاد یک رقابت کاملا واقعی و سه بعدی با ستارگان بازی گلف ایجاد نماید. خاستگاه گلف سرزمین اسکاتلند است. این بازی از چندین سده پیش در بریتانیا بازی می‌شده است. مشهورترین و قدیمی ترین زمین گلف جهان در شهر سنت اندروز در اسکاتلند قرار دارد و نخستین قوانین رسمی این رشته در شهر ادینبورگ پایتخت اسکاتلند نوشته شده است.بازی Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters یک شبیه ساز بسیار موفق نیز هست.عنوانی که در آن گیمر احساس حضور در زمین ورزشی را حس میکند.تمرین های خود را به بهترین شیوه انجام دهید.رژیم غذایی خود را فراموش نکنید .سپس منتظر مسابقات بزرگ باشید تا بتوانید استعداد های خود را شکوفا کنید.گرافیک عالی و حجم مناسب و صدا گذاری فوق العاده  ، یک بازی فوق العاده حرفه ای را در اختیار گیمر قرار داده است و توصیه بنده دریافت این بازی هست.

دانلود رایگان بازی Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters به همراه تعدادی پیش نمای در ادامه مطلب
...



ادامه مطلب ...


دانلود بازی جزیره مردگان Dead Island

.این بازی از mihandownload کپی شده. 

| دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود |•.

نام بازی: Dead Island
پلتفورم : pc
ژانر: action / FPP
سال انتشار: September 6 , 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Deep Silver / Koch Media
حمایت توسط : Techland
درجه بندی سنی : +17
پلی مد : single / multiplayer
مولتی پلی : Internet
قابلیت آنلاین:دارد

Dead Island عنوان یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در سپتامبر سال 2011 میلادی میباشد .این بازیتوسط کمپانی Deep Silver / Koch Media منتشر و توسط استودیوی Techland ساخته و حمایت شد .بازی توسط موتور گرافیکی Chrome Engine به دنیای گیم معرفی شد ! اگر بخواهیم بازی Dead Island را در یک جکله معرفی کنیم باید بگوییم Dead Island یک بازی اکشن موفق هست که محدودید در آن معنا ندارد .بازی ترس را به گیمر میچشاند .کرکتر هایی تحت عنوان رامبی ها وظیفه این کار را بر عهده دارند.در بازی Dead Island گیمر از همان ابتدا میتواند یکی از 4 کرکتر طراحی شده را انتخاب کند و تا آخر بازی و پیشبرد آن و خلق صحنه های بصری و در نهایت دنبال کردن داستان، پا با پا این کرکتر پیش برود. این 4 کرکتر هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و ویژگی های مشابه بین این 4 کرکتر کم دیده شده است.شخصیتی تحت عنوان Greg  در نمایشگاه ای3 سال 2011 میلادی به نمایش عموم در آمد که در آن این کرکتر چاقویی در اختیار دارد که میتواند توسط آن دشمنان و زامبی ها را مورد هدف قرار داده و سهم به سزایی در نابودی آنها داشته باشد.هم اکنون نسخه استیم این بازی داز میهن دانلود آماده دریافت میباشد
دانلود رایگان نسخه بازی Dead Island به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

 



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
 
 
 
تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما